Helgen är inte över än

Fredag kväll tillbringades framför X factor och Skavlan. Nu tycker jag tyvärr att Skavlan varit så tråkigt senaste gångerna så jag har somnat. Tidigare har jag gillat det programmet, vet inte vad det är om det är gästerna som är ointressanta eller om han själv blivit tråkigare. Tack för att Niklas är med och lyfter upp det hela :).

Lördag tog jag en tur till Ängsjö och gick en skogspromenad med bästa Gunilla. Det var skönt och trevligt, vi avslutade med medtagen fika. Handlade äntligen lite ljung på hemvägen, skulle gjort det för en månad sen, men det har inte blivit av. Men eftersom det är så varmt ute så kan vi njuta av det en stund innan snön kommer. Hemma igen var jag med familjen, främst Tilda.

Andra saker jag skulle gjort för en månad sen: klippt håret, det är hemskt nu, kört iväg möbler som vi inte använder, ställt ut säckar med gamla kläder, glömmer....

Idag har jag söndagsskola, ska prata om Daniel i lejongropen.

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen