Gråa november

Jag är en av få som gillar denna månad. Nu är det inte så kallt som det skulle kunna vara, det är riktigt skönt ute. Det är ok ändå att bara vara inne och ta det lugnt. Igår var vi inne hela dagen jag och barnen. Idag var vi till kyrkan på en mycket fin Gudstjänst, Mässa för många. Sen ville jag få med några hem på middag, men alla var uppbokade tyvärr. Vi hade det lugnt och slött här hemma så barnen behövde komma ut. Så innan läggdags tog jag, Joel och Tilda en promenad med ficklampor, det var mysigt.

Nu är det så tyst och lugnt här så det känns som jag är ensam, men nu är faktiskt alla hemma.

Yes imorgon får jag gå till jobbet, det behöver jag :). Jag skäms inte över att lämna barnen på förskola.


Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Det som är mysigt med denna månad är ju alla tända ljus man har på kvällarna. Det gillar jag.
Annars gillar jag inte den här tiden, fram till december är det mest bara grått grått grått...
Ha en bra vecka, vännen!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen