Veckobrev

Så går det löss på skolan igen, den här skolan är extrem på att ha löss. Bergriper inte, jag minns inte att det var så mycket löss när jag var liten . Blää.....

Har har pendlande humör på jobbet, arg, irriterad och glad. Har inte extremt mycket att göra, vilket jag haft förr, så det är väldigt skönt.

Blev "arg" på en kollega igår för att hon blev ledsen över att hon var tvungen att åka hem till sin sjuka dotter. Sånt kan vi inte styra över, det är bara att gilla läget, våra små älskade måste gå först så är det bara.

Skulle träffat G i stan i onsdags, såg så fram emot det. Har inte varit så i stan på evigheter, men så blev hon sjuk. Inget man kan styra över, det är sånt som händer tyvärr. Då får jag se fram emot en annan sån kväll istället.

Hade scouterna själv i tisdags för den andre ledarens son blev sjuk. Det gick över förväntan, skönt. T o m Joel skötte sig. Han tog även in det vi pratade om - återvinning. Resten av veckan har han varit på mig "du återvinner väl?", härligt :).

Har varit hos sjukgymnast några gånger med min rygg. Hon tror inte det är något neurologiskt utan mer muskulärt, plus att jag gjorde ett stort ingrepp 2005, som kan sätta sina spår. Så jag har fått stabilitetsövningar som jag gjort morgon och kväll i en vecka nu och det hjälper faktiskt. Lär väl då hålla på med det resten av mitt liv.

Skulle dammsuga igår för att slippa idag, men så ringde Åsa precis och det var jättemysigt att prata med henne. Mycket roligare än dammsugning, så jag gjorde den gärna idag. Så nu är det rent här hemma och äntligen lite fredagslugnt, barnen sover gott. Och snart börjar Skavlan.

Kommentarer

Anonym sa…
Det var Mycket!trevligt att få prata med dig,jag var som enny människa efteråt:-) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen