Tjejdygn


Fredag. Efter jobbet så åker jag och Kerstin till Fia i Örebro. Vi kunde inte komma när hon fyllde i september. Men detta känns mycket mysigare, bara vi tre, middag, soffhäng med mycket prat :). Sitter på bussen på väg till jobbet nu.

Var på föräldramöte igår på Tildas förskola. Vad ska jag säga, det är gullig personal, men tyvärr lite okompitenta... Usch får man säga så? Tilda har det ju ändå bra, så jag är fortfarande kluven om vi ska byta, för vems skull i så fall? Ja det är nog inte lätt att göra mig helt nöjd, så är det väl bara. I framtiden så ska denne förskola rivas och det ska byggas upp en ny med 8 avdelningar som ska ta 144 barn. Ja ni läste rätt 144, det är inte klokt.

Nu är vinterjackan på, myser :). Sen kommenterar jag inte vädret mer det gör tillräckligt många på FB. Trevlig helg!
Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Trevlig helg på dej/er med!
Vad mysigt det lät med en vända till Ö-o så där mitt i veckan!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen