Privata samtal mm


Hade ett jättemysigt dygn hos Fia. Vi var ute och åt på fredagkvällen och sen hem till deras soffa med te och godis. De har en mycket fin och stor lägenhet. Jag och K fick ett var sitt rum (killarnas). Jag sov så gott. Sen och lång frukost, sen gick vi på stan i Örebro, det är ju lite som hemma. Trots lönelördag så var det inte mycket folk, otroligt skönt. Handlade nästan bara till mig själv. Vi fikade på stan och sen var det middag hemma hos Fia innan hemfärd.

Jag vill flytta, inte till en lite stad som Arboga eller Säter. Mer en som Örebro eller Falun, men orkar man..

Jag förstår inte dem som skriver på FB "vill.ni nå mig under dagen blir det här då min mobil är trasig" t ex. Alltså hur många av ens vänner ska nå en under dagen? Jag har 2 nära kollegor, den enes kille ringer flera ggr om dan, den andre har vänner som ringer, jag förstår det bara inte.

Ps. Glöm inte mössan!

Skickat från min HTC

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen