Tankar under dagen

- Funderar på vad det är för fel på mina barn, de är så gnälliga. Eller vad är det för fel på mig?!
- Borde blogga i bilen på väg till jobbet, då är det många tankar....
- Tycker synd om den stackars mamman som inte våga köra ut från parkeringen, 2 bilar låg på tutan bakom henne. Varför?!
- Hur ska man få en dator- tvspelsnörd att göra någonting annat? Inte ens mina kollegor som själv varit sådana hade bra förslag. Hm....
- Varför köpa nytt när det man har är klockrent? På lördag släpps den, Iphone 5.
- Ska det gå att träna imorgon igen, varit förkyld i 3 veckor nu.
- Ska jag ha fest eller åka utomlands i december, borde bestämma det nu om jag vill ha ett ok pris på en resa.
- Varför somnar inte Tilda?
- Varför ringer någon på dörren 20.16?
- Kommer någon Bonde gifta sig i år <3 p="p">- Tänk att bo i stan!!!!

Kommentarer

Anonym sa…
DU är underbar du, med många härliga tankar och funderingar! Gillar det!
Stooor kram / Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen