Nya tankar idag

* Jag är väldigt glad över mitt jobb, även om jag idag har känt mig lite som en bitch. Blir så irriterad på de som inte söker själv, eller inte gör det de lovat, eller bara glider runt.
* Gillar att ha dessa "rika" snubbar runt mig, som lever ett helt annat liv än mig. Det är roligt med olikheterna och höra hur de lever och tänker.
* Har också idag blivit påmind om varför jag inte jobbar i skolan.
* Tacksam över att kunna ha ett välfyllt kylskåp.
* Ev får vi plats på den förskola som vi önskat till Tilda länge fr o m januari. Hur ska vi göra? Är det synd om henne att rycka upp henne när hon har landat?
* Funderar på när och var jag ska sätt upp "dalahästtavlan".
* Ska man se "Dirty dancing musikalen"?
* Tacksamma över goa barn, som inte gnäller :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen