Väntan


Sitter och väntar på doktorn. Var här i tisdags, bokad tid, fick vänta en kvart. Har haft problem med vaxpropp. Idag hade jag bokad tid hos sköterska som skulle skölja, fick vänta 10 min... Nu är det klart, är som en ny människa :). Väntar bara på doktorn som ska se att det är ok.

Sen hem och städa. Gjorde en ordentlig städning i måndags med dammning och svabbning. Det är redan smutsigt.... Suck. Men idag blir det en lätt dammsugning.

Har tänkt på det här med att köpa städning. Skulle nog kännas lite hopplöst om det är skitigt efter 2 dar igen. Fast fönsterputsning kunde vara skönt om någon annan gjorde....

Sen blir det fredagsmys med familjen :). Trevlig helg!
Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har en liten städar-man därhemma jag & han är gratis! Förstår inte hur jag hann innan han blev arbetslös...
Ha en skön helg! Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen