Pizza pizza pizza

Är det något som finns i Arboga och har funnits länge så är det pizzerior. Jag kan inte begripa att alla går runt. Igår skulle vi bjuda ut mamma och pappa på mat och jag blev så glad åt att en Pakistanare hade öppnat en indisk/pakistansk restaurang, så vi gick dit. Vad tror ni de serverar, pizza och kebab. Tydligen serverar de indisk/pakistansk buffé på vardagarna. Det fanns en pakistansk rätt man kunde välja, men den stod framme på buffébordet. Jag gillar inte att äta buffé på sommaren, det känns inte fräscht. Jag hade velat beställa en indisk rätt. Varför gör de så här? Varför försöker de inte ens? Mycket konstigt och synd tycker jag.

Nu har jag jobbat 3 veckor och är nu ledig igen. Det är lyx på hög nivå. Funderar på vad jag ska hitta på med barnen, just nu slappar vi fortfarande i soffan, så jag måste ta tag i detta..... På onsdag börjar Tildas inskolning och nästa vecka börjar Joel 6-års.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen