Lång härlig dag, och vi har en helgdag kvar :)


Det känns som söndag, men det är det inte. Vad skönt. Vi har haft en lång och härlig dag. Först var vi tidigt i kyrkan och städade. Jag, mannen och de 2 minsta cyklade ner. Sen var mannen och Tilda kvar på barnsång medan jag och Joel cyklade till affären och sen hem.

Efter lunch stack mannen iväg på mc:n. Jag försökte få Tilda att vila, men det blev inte så mycket av det. Så vi packade matsäcken och åkte ut till skogen. Jag, Joel, Tilda och stora grabben. Där mötte vi K och hennes 2 barn. Så härlig stund med klättring, fika och korvgrillning. Underbar plats, med underbar utsikt över vattnet och underbart väder.

När vi kom hem tog vi cyklarna över till K en sväng, barnen ville leka lite inne. Sen var det bara hem och bums få barnen i säng. Då kom mannen hem. Jag och stora tjejen har tittat på film och nu är det dags att sova.

Verkligen underbar dag, ser fram emot imorgon. Gudstjänst med söndagsskola och gemenskap.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen