En dag så här mitt i veckan

Sitter med färg i håret. Åker till Island på kickoff på fredag. Har handlat lite kläder som jag kan ha där idag och sen börjat packa. Ska ut och rida 2 timmar på söndag och det ska vara 10 grader och regn. Jag vill inte frysa så jag får packa lite extra kläder, bara för 2 timmar.......

Det ska bli väldigt roligt, att få komma iväg med hela gänget och sen Island av alla platser.

Annars är vi igång här hemma nu. Har inte klarat av att lämna barnen den tid jag ska lämna ännu, det är svårt att komma iväg i tid. Skolan känns fortfarande jättebra och förskolan känns fortfarande inte bra. Så trist.

Hade bröllopsdag igår, men vi såg inte så mycket av varann. Igår började vi en ny grupp i kyrkan, nämligen miniscouter. Jag och en mamma till är ledare och det ska vara för 6-7 åringar. Vi hade 3 6-åriga pojkar igår. Riktigt roligt var det faktiskt, hoppas på några fler barn så kommer det nog bli jättebra. Det är bara en timma och det går fort. Senare på kvällen så hade jag styrelsemöte. Ikväll är mannen ute med mc:n. Det drar väl ihop sig nu för de sista turerna för denna säsong.

Jag är i varje fall gift med världens goaste man, för mig. Jag älskar honom högt! Och ser fram emot många härliga år med honom <3 .="." p="p">

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen