Blodpudding vs taco

Joel valde blodpudding före tacos ikväll. Vad har jag för son? Hm.... Har vi ätit lite för mycket tacos kanske. Men jag tycker fortfarande det är gott.

Igår kom mannens syster med familj 22.30 och åkte idag. Jag hann se dem några timmar, vilket alltid är lika mysigt. Kul att de kommer även om det bara är för några timmar. I helgen åker vi till mina föräldrar och där är det medeltidsdagar, som jag hoppas kan bli lite mysigt. På tisdag kommer min bror M med familj och stannar till fredag. Kul. Dem har vi inte sett på länge.

Nästa lördag är vi bjudna på 40 års kalas, en tonårskompis till mig. Vi är bjudna på kräftafton med familjen L och in till några grannar på 80-tals fest. Vad ska vi välja?! 40 års festen kom först så det lutar nog åt det.

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som busy fulltecknade roliga dagar ni har framför er! Härligt! Ha en underbar helg! Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen