Om jag ändå inte blev så trött


Är igång och jobbar igen, det är helt ok. Gillar att jobba på sommaren när det är.lite lugnare på kontoret. Det finns alltid att göra så det är skönt. Men jag tycker att man ska passa på att sätta sig en stund med de få kollegor som jobbet, vilket vi är dåliga på annars.

Lyssnade på Daniel Eks sommar på semestern, han berättade att på deras kontor finns sackosäckar att hänga i och i ett annat hörn fanns ett pingisbord. Härligt :).

Jag jobbar heltid nu ett par veckor eftersom jag sitter ensam på vår lilla avdelning. Det absolut värsta ät att jag är så trött direkt efter middagen. Har inget tålamod med barnen. Ska det vara så här nu tänker jag... :( NEJ!
Skickat från min HTC

Kommentarer

Anonym sa…
Förstår att du är trött när du kommer hem, det tar på att jobba heltid. Dessutom direkt efter semestern, man borde vara utvilad då men de första veckorna är ju tortyr.
Jag vill gärna träffa dej snart, men vet inte helt hur nästa vecka ser ut. Eskilstuna-gänget kommer några dagar och vi ska bla till Grönan. Hur har du det veckan efter det, då börjar jag oxå jobba... Kram G

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen