Helgen

Söndagen fortsatte inte så slappt. Vi åkte spontant till Gunilla och Kjeld och fick vara med om riddarspel, gott fika och god mat. God gemenskap och mys och bus med kattungar gillade vi alla fyra väldigt mycket :) Tack igen!

Lördagen firade vi vår fina Joel. Tänk att jag har fått vara mamma till denna underbara kille i 6 år. Det är stort. Alla var hemma på morgonen och han låg med spänd förväntan i sin säng. Satte sig glatt upp och lyssnade på skönsången. (Så var inte jag riktigt, jag blev blyg för min egen familj, de var ju så många....). Sen fick han presenter, både mjuka och hårda och han blev nöjd och glad. Byggde lego till nästa gäng kom strax efter 11. Det var mina föräldrar och en av mina systrar och hennes familj. Riktigt mysigt. Joel fick lego även här och byggde ett tag till. Sen kom nästa gäng, familjen Laasonen när det var fikadax och då fick han ännu mera lego. Så han hade en mycket bra dag, han lekte även med barnen. Vi andra fick umgås, en varm och mysig dag.

Nu har jag jobbat lite till och det går så bra så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen