Vilken tur vi haft med vädret

Inte en droppe regn. Jo, 2 när vi åt lunch igår innan vi åkte hem. Ja, och sen en skur när vi låg och sov natten till igår. Vi har verkligen haft det så bra, jag har sagt det till mig själv och de andra flera gånger under helgen "visst har vi det bra?". En lugn plats vid en sjö, tyst och sen sol på det och god gemenskap.

Jag avslutade helgen med att säga att jag tror att vi behöver umgås, ha relationer runt oss för att utvecklas som människa. Och det stämmer, det blir så tydligt när man umgås så här en helg, jag mår bra av det i varje fall.

Även om det känns bra att vara ensamma hemma idag också. Det är jag, Joel och Tilda. Mannen är kvar i Dalarna för att åka lite mc, idag har de en paus i regnet. Det gör mig inget att det regnar, det blir så kravlöst. Min första semesterdag idag.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen