JUNI = SOMMAR

Ska det inte vara sommar nu? Jag fryser, jag vill inte frysa. Jag tycker så otroligt synd om dem som tar studenten idag. Det har regnat i ett sen i morse, tänk utspring i kort klänning och högklackat eller en stadsfärd på ett traktorflak. Brrrr..... De har säkert roligt, men att frysa, usch. Stora tjejens pojkvän tar studenten idag, han har säkert kostym :).

Vi börjar med sommartid på jobbet idag, slutar en halvtimma tidigare, det är toppen.

Då picnick med dagmammorna blev inställda igår så åkte jag och shoppa lite snabbt. Bl a studentpresent, det blev ett sällskapsspel. Så hittade jag kläder till barnen och träningskläder till mig. Jag behöver ta en lugn shopping, då jag handlar bara åt mig själv någon dag. Behöver sommartoppar och byxor. För visst är det sommar, vi sa väl det? :) Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen