En innehelg

Beundrar er som tog er ut för att se maran i lördags, beundrar ännu mer de som sprang. Otroligt, riktigt höst, eller nästan vinterväder. Det var kallare i lördags än vad det var i december.

Jag har inga problem med att vara inne, även om jag längtar efter lite värme. Men vi har myst inne, tänt brasan, småplockat lite, sett film och läst bok. På lördag em blev vi bjudna till familjen L på middag, då var det på med regnkläder och sen en promenad dit. Skönt, det behövde vi.

På söndagen var vi till kyrkan, tyckte själv det var lite rörigt och jobbigt (SMU avslutning), blev väldigt tung i huvudet. Fast det var skönt att komma ut en sväng.

Joel har haft mysigt i helgen, då han har fått leka med storebror på hans rum och byggt med hans lego. Han sa "Mamma igår när jag satt i Samuels rum så fick jag tårar i ögonen" av lycka :). Gosing!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen