wow

Säger bara wow, vilket uppträdande Loreen bjöd oss på, klart outstanding. Jag fick rysningar, fick du? Hoppas verkligen på att hon tar hem alltihop, vore grymt :). Sen trodde inte jag att hon skulle behöva kvala då Saade satte en sån fin placering som 3:a förra året. Men då har de fått köpa sig finalplatser, det är väl helt otroligt.

Tar med mig mina 2 små äsklingar, som blev bombarderade av mygg igår, till min lilla mamma idag och stannar till söndag. Mannen ska med stora killen på klassresa. Hoppas få pyssla om mamma lite och inte bara fara runt. Behöver nämligen rensa lite vid stugan med mina systrar, så några timmar blir det där. Sen skulle jag gärna ta en tur till A-M & A i Örebro, får se om jag får in det.

Mina systrar har tyvärr slängt ur sig lite bittra grodor och påståenden till mamma sista veckan som är så onödigt. Varför kan hon inte bara få vara nu när hon är dålig. Vi vill alltid mer än mamma, sälj och flytta nu, rensa där gör sig gör så, men mamma orkar inte tänka. Men nu har jag inte pratat med mina systrar kanske mamma gör har gjort paddor av de små grodorna just pga att hon inte mår bra. Så får vi se om vi orkar ta hem pappa imorgon. Allt visar sig.

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer

AnnieeG sa…
Nej, jag tyckte inte att det var outstanding igår! Första raderna lät det som hon tappade bort sig, sen var sången svajig och det lät som hon kom in fel i låten flera gånger. Men hon ÄR ju bra, hoppas det bara var nerver och att det blir ÄNNU bättre i finalen... Hoppas ni får en bra helg hos mamma/mormor. Kram till dig!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen