Söndagkväll

Helg är alltid helg och det är alltid skönt, men jag tycker alltid det är ok att gå till jobbet också. Idag, söndag kändes bättre än lördagen. Idag har varit sån dag som jag gillar. Kyrkan, grillat, lapa sol, blomplantering och mys med barnen. Igår var bra, men jag tyckte inte jag gjorde det jag hade tänkt, fast jag hann ändå med en del. Ja, ja, det kanske var humöret som var olika också.

Imorgon blir det lite fram och tillbaka. Åker till jobbet, men åker sen hem en sväng för att följa med Joel till skolan. Jag ska inte vara med, utan lämna honom där en timma. Blir spännande och se vad han tycker. Jag tror att han är lite nervös, men jag har inte pratat med honom om det idag.

Joel har varit så go med sin lillasyster i helgen, bett om förlåtelse när han blivit arg och sett till att hon haft ordentligt på sig ute :). Tilda härmar glatt sin storebror och är extra glad när alla är hemma. Hon har också blivit väldigt duktig på att hoppa studsmatta. Tyvärr har jag inte tagit några bilder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen