Kort rapport i punktform

- Gick bra med systrarna, vi tycker lika :)
- Funderar på att starta ett sjukhem...... eller nej, men jag vill att mamma och pappa ska ha det bra.
- Inte lätt att ta hand om sina föräldrar samtidigt som jag har mina små att tänka på.
- Tycker fortfarande Loreen är outstanding, fantastisk!!!!
- A-M & A, vilken resa de varit med om och är mitt i, fick en fikastund med dem och det gav mig massor, underbara människor :)
- Blir sur på folk som inte tar emot hjälp när jag erbjuder, sen skriker de till fem i tolv och vill ha hjälp (jobbet....)
- Tilda har pollenallergi
- Solen är toppen :)

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som det har hänt en del det sista! Bra att du var hemma och pysslade om lilla mamma lite och bra att du och syrrorna är eniga. Mindre bra med pollenallergi... usch!
Ha en bra vecka! Kram Gunilla
AnnieeG sa…
i finalen tycker jag också att hon var outstanding... grymt bra. Jag läste nånstans att hon hade blandat ihop melodin med melodin till den akustiska versionen i semin, det var kanske det jag reagerade på. KUL med vinst var det iaf, och klart bästa låten.

Välkomna hem igen! =) Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen