Vagn och semester

Nu är jag sugen på att köpa ny barnvagn igen. Speciellt om vi ska ut och åka på semester, då ska det vara en liten och smidig att packa in i bilen, lätt att köra och skön för Tilda att sitta och ligga i. För många kompinationer, som inte finns. Vår Brio är perfekt att köra och skön för Tilda, den skyddar även bra om det är oväder ute, men den tar så mycket plats i bilen. Sen ska hon väl inte ha vagn så jättelänge till. När hon slutat sova på dagen så räcker det med en sulky och det har vi. Vilka problem man har......

Sen var det det här med semester. Ena stunden vill jag hyra hus eller husvagn och åka bort i varje fall 2 veckor i streck. Andra stunden så kan jag tänka mig att vara hemma, men verkligen se till att göra vissa saker. Blev lite sugen på att köpa en kanot, som man kanske skulle kunna lägga nere vid vattnet och sen bara cykla till och ta en dagstur, men de var inte så billiga. Ja, vi får se vart det bär hän.

Först nu så är det ledig helg och det är ju alltid skönt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ha en skön helg! Kanske kan ni komma spontant på födelsedagsfika på söndag (om alla är friska och vi har fått klart målningen där hemma). Vi kan väl höras. Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen