VABDAG

Sitter i soffan med en riktigt hängig Tilda. Igår kväll hade hon 39,9 grader, nu på morgonen bara 38,1. Stackars liten. Det började ju redan i torsdags. Jag känner mig inte orolig, borde jag vara det? Jag tycker inte att jag behöver gå till doktorn, vad gör dom liksom?! Men efter 7 dagar måste man det. Snett system tycker jag.

Ja, ja. Ska försöka få Joel till dagmamman nu så Tilda får lite lugn och ro här hemma. Vi har varit i Arboga i helgen, återkommer kanske om det lite senare idag.

Kommentarer

Anonym sa…
Bara de dricker ordentligt och får i sig febernedsättande medicin så har jag oxå den uppfattningen att man inte behöver springa till dr. i första taget.
Hoppas hon kryar på sig snart! Ha en skön dag!
Rapport från A-a är ju alltid kul...
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen