Sommartider

Varför håller vi på och byter till sommartid och vintertid?! Gillar det inte, spelar mig inte så stor roll när ljuset och mörkret infaller. Däremot blir jag påverkad av att ändra till sommartid och det är jag inte ensam om, det har varit riktigt segt att komma upp på mornarna de senaste dagarna.

Imorgon ska jag vara hemma med barnen då dagmammorna har planeringsdag, så jag hoppas vi får lite sovmorgon.

För att fortsätta vara lite negativ så är det här en jobbig månad ekonomiskt, så ska vi planera semestern, det känns inte så roligt. Fast det brukar alltid gå ihop på något sätt. Det vore bara så roligt att kunna planera vad som helst utan att vara så begränsad, men men.......

Annars kändes det härligt ute nu, det har regnat, det är frisk luft och fåglarna kvittrar, det är vår!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen