Simlekis

Började på simlekis igår med Joel. Han har varit lite för försiktig eller rädd senaste gångerna vi badat så jag tyckte att det var bra med en kurs i simlekis där jag badar med honom innan simskola. Och det kändes med en gång att det var rätt för honom. Vi lekte fram hoppet och att ta sig från den ena sidan till den andra. Jag tog det lugnt med honom första gången eftersom jag vet hur han är, men jag tror att mycket kommer lossna de här 10 gångerna så det känns jättebra. Han tyckte också det var roligt och det är det viktigaste. Sen att det är runt 30 grader i vattnet gör ju ingenting :).

Efter oss så skulle en blind grupp bada. Då sa Joel: "Vad bra mamma, då kan du träna här när du blir blind". Varför skulle jag bli blind...... :O)


Har klarat mig från förkylning väldigt länge, men nu känner jag lite i hals och känns som att jag ska tappa rösten. Och jag har ett viktigt möte imorgon då jag gärna vill kunna prata, så nu får det bli en varm kopp te och sedan sängen.

Kommentarer

Anonym sa…
Härlig kommentar!!! Han är skön den killen! Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen