VAB dagar

Var hemma igår och idag med Tilda som är dunderförkyld. Nu börjar hon bli bättre, men hon är lite hängig. Kan i och för sig också bero på nattens dåliga sömn. Hon höll på att greja mellan 1-4, puh. Vid 2 sätter hon sig upp och säger "upp", hon ville alltså gå upp, vilket inte blev något av såklart.

Jag har riktigt svårt att komma igång när jag är hemma, inte förrän vid 10 känner jag mig beredd, så det är tur att jag har ett jobb att gå till. Otroligt nog så är jag inte så morgontrött när jag ska iväg till jobbet, vilket är skönt.

Idag är det otroligt fint ute, men så kallt. Jag har rätt ont i kroppen med, så det är väldigt skönt att vara inne. Tog en skidtur igår kväll och det var kallt, vilket var bra för då körde jag på för att få upp värmen. Annars är det så lätt att jag bara går på tur och det är ju inte riktigt tanken på kvällen kl 21. Igårkväll var det otroligt månsken, så det var härligt att åka.

Ikväll bär det av till Dalarna, svärfar fyller 70, så det ska bli kalajs. Trevligt!
Det är mysigt att de kan mysa tillsammans

Tilda ska också ta kort, som mamma.

Fint ute, men kallt, brrr

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen