Fasta från vad?

Har inte tänkt så mycket på det där med fasta förrän igår. Kanske jag också ska avstå från någonting fram till påsk? Chips är givet, jag äter för mycket chips så det ska jag avstå. Smågodis går nog också för det äter jag inte så mycket. Choklad däremot kan vara svårt, men om jag ändå kunde avstå från det i veckorna. Idag tänkte jag på kött, kanske skulle avstå det?! Det skulle inte vara något problem, mer än att jag får komma på andra maträtter till mig själv och det är tyvärr inte alltid jag har ork till det. Ja, vi får se hur det hela går. Det är faktiskt inte så långt till påsk.

Tilda är fortfarande sjuk, riktigt sjuk, men jag har jobbat idag. Nu är jag jättetrött för Tilda håller oss vakna en del på natten. Ska nog lägga mig med henne nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen