Därför älskar jag vintern

- Jag slipper raka benen
- Jag slipper var social
- Jag slipper jaga getingar och mygg
- Jag slipper klippa gräset
- Jag slipper vara sådär trött hela tiden
- Jag slipper göra strand matsäck varenda dag
- Jag slipper känna att jag MÅSTE vara ute för att solen skiner
- Jag slipper bada i ett kallt hav
- Jag slipper bo trångt i husvagn eller mindre stuga
- Jag slipper smörja in mig och barnen
- Jag slipper bli så där dåsigt trött som sommarvärmen gör med en

(det är med glimten i ögat, man kan ju tänka på att slippa ta på sig så mycket kläder eller slippa frysa eller slippa skotta, men det tar jag en annan tid på året :).

Kommentarer

Anonym sa…
Hahahaha, du är go du!!
En extra lång och varm kram till dej så här på alla hjärtans dag!
/Gunilla
AnnieeG sa…
och här kommer en kram från mig med =) (och är det nån gång man skulle raka benen på vintern så är det kanske just idag? ;)
Anonym sa…
Haha, ja det är sant :).

Tack och stor kram till er båda
/ Tina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen