Är lite tröttare den här veckan

Funderade ett tag på vad det berodde på, men sen kom jag på det. 2 saker. Ett är att jag inte har tränat. Det andra är att min rumskamrat på jobbet är utomlands, så det är lite mer att göra på jobbet. Jag hinner aldrig avsluta det jag påbörjar, vilket är frustrerande. Sen har min andra kollega flyttat in på förste (ingen rangordning, jag ville bara skilja på dem) kollegas plats och jag störs lite mer av henne. Inte hennes sätt, men hon låter lite mer och har radio på högt, vilket blir väldigt störande i vår miljö där det rings och pratas hela tiden. Hon sänker givetvis radion när jag säger till henne, men det vill jag inte göra hela tiden.

Ja, så är det. Annars är det bra. Har precis betalat in sista räkningen på vårt vindsbygge. Det blev betydligt dyrare mot vad vi trott från början. Det är inte alls kul. Men det blev också betydligt finare också än vad vi trott från början. Så nu hoppas jag att vi ska använda det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen