3e advent

Blev väckt med "En lycklig födelsedag" och frukost på sängen av mina goa 3. Sååå mysigt. (Fel dag, men det känns bra en söndagmorgon).

Var till kyrkan. Enda barnen som var där var våra. Jag hade söndagsskola, så det blev inte jobbigt, jag hade inte förberett så jättemycket vilket var tur.

Sen var det hem för att fixa mat. Fick K med barn och G med barn hit på kvällsmat och lite födelsedagsfika. Det var mysigt. Jag tycker om att bjuda hem folk den här tiden och har tänkt länge att anordna grannadventsfika. Men eftersom vi håller på med rummet på vinden så ville jag inte bjuda hem folk i byggdammet. Men när jag kom hem i fredags så hade mannen städat ordentligt, t o m våttorkat så det kändes väldigt rent. Tack älskling! Därför kändes det kul att bjuda hem vännerna, det var mysigt.

Tack vänner och tack mannen min för en mycket mysig dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen