Utedag

Jag mår verkligen så bra av att vara ute. Var inte så social idag utan jobbade mest på. Hade faktiskt ingen lust att prata. Sen fortsatte jag på vår tomt, med att rensa hängrännorna och köra iväg skräp till tippen. Var ute i 5,5 timma. Efter dusch och fika så är det snart middag. Sen känns det helt ok att slänga sig i soffan. Har ingen koll på vad som är på tv, hoppas det är någonting bra.

Igår var det Idol och Hellenius hörna, en bra fredagkväll tycker jag. Vilka vill ni se i idolfinalen? Jag skulle kunna tänka mig att se Molly och Robin där :).

Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer

Anonym sa…
Absolut Molly och Robin! Robin gav oss ståpäls när han sjöng i fredags, sååå så bra!
Hoppas att Ni får en lika skön dag i dag som gårdagen, det ser ut att vara underbart väder även idag. Jag ska ta ngr timmar ute i trädgården idag jag.
Höres! Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen