Utredning och församlingsdag

Mannen har fått bra läkarvård och nu gjort en del undersökningar på sin onda rygg. Skönt att det har satt fart, han har snabbt blivit sämre så det är tufft för honom. Det kan vara någon slags infektion i kroppen som ger denna smärta. Hoppas de hittar något och kan sätta in rätt behandling i nästa vecka.

Imorgon har vi församlingsdag, vilket jag har sett fram emot länge. Jag är ansvarig för maten. Jag och K har bakat äppelkaka till fikat. Sen har jag delegerat ut matpajer till lunch, jag tänkte också göra en plus lite makaroner och köttbullar till barnen. Till kvällen blir det taco, så det känns enkelt. Nu får jag åka dit själv med barnen, för mannen måste vara hemma och vila. Så det är bara att hoppas på att det går bra.

Hoppas ni får en bra helg. Tydligen ska solen skina imorgon igen :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen