Lugn söndag

Det blev en slapparsöndag, så skönt. Joel kändes helt frisk och blev lätt lite rastlös. Tilda var tröttare än tröttast. Hon sov till 8.30 på morgonen och sen somnade hon vid 10 och sov ett par timmar, sen somnade hon igen en liten stund vid 15 och somnade som vanligt ändå kl 19. Så hon var nog lite matt fortfarande, åt bra, men hade lite feber. Så hon får vara hemma idag, fast hon verkar pigg nu.

Jag blir hemma en stund på fm då mannen ska till sjukgymnasten. Ännu en fördel med att jobba deltid, jag kommer ändå hinna jobba mina timmar idag.

Själv har jag fruktansvärd huvudvärk, får väl stoppa i mig panodil. Skönt att inte bli drabbad av magsjuka i varje fall. Vilket höstrusk det är idag. Det är idag man ska krypa upp i soffan och tända brasan...

Kommentarer

Anonym sa…
Skönt att magsjukan drog förbi såpass snabbt ändå. Det är verkligen bland det värsta man kan ha tycker jag!
Ja, usch vilket ruggväder det är idag- håller med dej om att tända brasan och soffa-häng lät väldigt lockande...
kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen