Ett ryck med energi

Gillar att åka moppe till jobbet. Har varit så mycket trafik senaste veckorna när jag jobbar lite andra tider och det är sååå trist att stå i bilkö. Men idag åkte jag moppe och det är både roligt att köra och att åka förbi bilarna.... :)

Dagarna rullar på. Nu är det mycket att göra på jobbet, vilket är bra för då går tiden fort. Jag gillar att ha mycket att göra. Här hemma går det också i ett. Jag är hemma och tar upp barnen på morgonen, sen har mannen orkat lämna och hämta. Men jag har ändå varit hemma skaplig tid så jag kunnat göra middag innan vi alla är för trötta. Igår hade jag energi över till städning. Fick hjälp av stora grabben, som tog nedervåningen. Härligt.

Idag har jag haft energi över till att göra ett ryck på vinden. Det börjar arta sig där uppe, så skönt. Men det är en del kvar.

Imorgon är det fredag :O) och på lördag ska jag inte glömma musikleken och barnsången.

Kommentarer

Franz O M sa…
Tack Gud för energin du ger min kära fru :)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen