Det är dagarna som går

Ja, de rullar på för fullt. Jag är väldigt glad över att jobba deltid så jag har ork till allt hemma nu när mannen inte har kunnat. Det har varit riktigt synd om honom, men nu börjar jag se en liten vändning. Han har varit piggare och inte lika stel i kroppen senaste dagarna, däremot har han mått illa. Så det är väl medicinen som verkar ordentligt.

Jag har inga problem att ta allt hemma när det är så här, men visst blir det extra, det känner jag. Och jag blir trött. Sen har jag gått igenom barnkläder stl 56-80 för försäljning på klädbytardag på lördag. Så skönt att få det gjort, ska bli spännande och se om det blir sålt. Det som inte blir sålt kommer jag ge till min mor som gör bebispaket till öst, en del kan jag kanske spara till nästa klädbytardag. Det kanske kan bli ordning på vinden en dag..... :)

Kommentarer

Franz O M sa…
Jag är stolt över min duktiga fru :)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen