Högsjön

Hemma igen efter några dagar vid mamma och pappas stuga. En liten enkel sommaridyll, som vi tycker mamma och pappa ska sälja för att de inte orkar med det. Fast så länge de inte vill sälja det så får vi åka dit och njuta av det. Jag har njutit, promenerat, badat och solat. Jag åkte dit själv i onsdags med barnen. Mannen kom kvällen efter på mc:n. Mamma och pappa var inte heller hemma, så jag fick bara rå om barnen och mig, vilket var extra mysigt. Sen var det självklart härligt när mannen kom och sen att få träffa mamma, pappa och syster M med familj. Riktigt bra avslut på semestern.







Imorgon kommer en "gammal" väninna från Norge. Jag har inte träffat henne sen jag bodde där 1995, men hon kände att hon ville komma ifrån Norge en stund. Ska bli roligt och spännande att se hur det mötet blir. Hon stannar till onsdag. Sen till nästa helg åker vi till dalarna för att fira en svåger som fyller 40. Först inskolning i veckan, ska nog gå bra. Men allra först en ledig söndag tillsammans.

Kommentarer

Anonym sa…
Så fina bilder!! Ni ser ut att ha haft det jättemysigt!
Hoppas inskolningen av lill-fiolina går bra.
Kram Gunilla
Sofia sa…
Härliga bilder!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen