Söndagsmorgon

Är uppe tidigt med Tilda idag. Har haft en skön vecka hemma, trots lite småförkylningar hos mig och mannen. Var en sväng till stan igår, perfekt väder för det. Mysigt att strosa runt lite. Hade det varit samma väder idag så hade jag velat ut i skogen, få kontrasten. Men nu verkar det bli fint idag så det blir kanske stranden :). Min sista dag på delsemester 1.

Har inte velat lägga så mycket tid på datorn. Får se om det blir lite mer snart. Finns ju alltid massor att skriva om så här i semestertider.

Såg en bra film igår med Sandra Bullock, den började lite segt så jag höll på att somna, men sen när det intressanta psykologiska var igång så var jag med och den var bra. Fick en hel del funderingar och tankar. Hur ska man hjälpa de unga, som behöver psykisk vård? Oerhört svårt.

Nu är Tilda hungrig.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen