Trött fredagkväll

Träffade finaste gravida Johanna igår. Var ett tag sen, så det var så mysigt att bara sitta och prata. Är så glad över att hon ska få bli mamma. Hon kommer bli en supergo mamma :).

Har haft en märklig dag på jobbet med en del samtal. Inser att jag har mer att säga till om än vad jag tror, vilket är lite spännande. Undrar vad vi gör fel och hur vi kan göra det bättre.

Fick en tråkig faktura hem, där vi än en gång blir påminda om att vi som gör rätt straffas. Det är så tröttsamt, jag blir så arg. Finns många myndigheter i vårt samhälle som jobbar så fel, men det krävs för mycket resurser och kraft att ändra på det, så vi kommer inte se någon förändring. Blä!!!

Är sååå trött, somnade till när jag nattade Tilda. Hon väckte mig halv fem i morse, så jag är nog trött med rätt. Och inget finns det att se på tv. Ja, ja... Trevlig helg vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen