Sommar

Nu är det väl ändå sommar? Så härligt med riktig sommarvärme. Satt ute på altan och åt frukost kl 6 i morse, härligt. Sen när jag gick från bilen till jobbet strax efter 7 så kändes det nästan som att man var utomlands. Härligt. Har njutit av långhelg, myst med barnen och mannen och grejat lite i trädgården.

Gick tidigare idag för att ha picnick med dagmammorna och barn med familjer. Mysigt, så skönt att bara sitta, äta och njuta ute. Tyvärr sjöng inte barnen för oss, kanske är för många pojkar vad vet jag, fast Joel är jätteduktig att sjunga. Nu ska Joel gå 3 dagar till hos sin dagmamma, sen ska han få vara ledig och sen ska vi skola in honom och Tilda hos en annan dagmamma i höst. Personligen tycker jag det känns jättetråkigt. Joel har ändå varit hos henne i 3,5år och haft roligt med hennes dotter som är lika gammal. Jag vet att de kommer få det jättebra. Jag såg fram emot att få henne som extra dagmamma i varje fall, men fick höra i em att det inte blev så heller. Känns lite märkligt, men det är väl bara att rätta sig.

Nu ska jag kanske sätta mig ute med en bok :).

Kommentarer

Anna sa…
Åh, jag kommer att ha förmånen att träffa Joel & Tilda i princip dagligen ändå!!!:) Det känns lite i hjärtat här också, men vi har ju massor av år framöver, då våra barn kommer att följas åt, och även vi föräldrar;)!!! Stor kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen