Hemma en vända

Så har vi firat midsommar utanför Rättvik, ihop med 4 andra familjer från Hässelby. Det var riktigt jobbigt på torsdagen innan vi kom iväg. Jag var så trött och hade inte hunnit packa innan. Men när jag sätter mig i bilen, slappnar jag av. Och väl framme så blev jag glad direkt över att vi bestämt oss för att åka med. Mysig plats, härliga människor, lugnt och skönt och glada barn :).









På söndagen så åkte vi till Säter och stannade till igår. Roligt och mysigt att få lite tid med släkten. Idag har Joel feber, annars är det gott att vara hemma. Nu är det riktigt härlig sommarvärme. Imorgon åker vi till brorsan i Jönköping och sen vidare till Hönö på lördag. Hoppas Joel kryar på sig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen