Så kom regnet

De har lovat regn sen i torsdags, men här ute har det bara varit några droppar, men nu vräker det ner och jag tänkte promenera till kyrkan. Väldigt bra för växtligheten med regn. Orkade inte cykla till jobbet i fredags, vilket var skönt för regnet vräkte ner i Bromma när jag skulle hem.

Haft en skön helg hittills och det är bara söndag. Fixade lite i trädgården igår jag och mannen. Jag köpte blommor och planterade i krukor. Var på lunch till familjen L, sen gick jag med barnen till en parklek.

När barnen somnat åkte jag till Coop för att köpa godis, handlade mycket mer, så typiskt och såg inte starten på Eurovision. Men den tittade vi. Många bra låtar måste jag säga, eller många bra starka röster. Kul att det gick så bra för Saade.

En svägerska ringde igår och tackade för min ärlighet, det värmde mitt hjärta. Jag tycker om att vara ärlig, det kan vara lite jobbigt ibland, men den här gången kändes det bra. Vill ha mer gemenskap när vi träffas :). Skön söndag vänner! Klaga inte på regnet utan njut av att sitta inne och mysa lite.

Kommentarer

Anonym sa…
Blir såå glad när jag ser blogginlägg från dej!
Ha nu en skön innedag! Det ska jag och Liss ha iallafall. Men först en promenad i regnet med vovven!
Stor kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen