MOR MÖTE MUSIKAL

Blev firad som mor med lite sovmorgon och sen blommor och fina kort. Hela familjen gick till kyrkan där det var SMU avslutning. Vi medverkade från söndagsskolan med Max och Maja. Kort och mysig Gudstjänst med säkert 80 barn. Kul :). Dit kom även svärföräldrarna för att sen följa med till Sofias skola och deras musikal "Honk" - Den fula ankungen. Den var jättebra, roligt att se musikalklassens utveckling från 7:an till nu i 9:an. Jag blev mycket imponerad. Vi beställde hem mat innan svärföräldrarna åkte hem igen och mannen åkte iväg till nästa musikalframträdande där han skulle servera fika.
Nu sitter jag här själv i soffan och är nöjd över en bra dag och mysig helg.




Kommentarer

Anonym sa…
Det hade varit kul att se hennes föreställning...
Ha en bra vecka! Kram Gunilla
Tina sa…
Finns chans imorgon kväll kl19 :)
AnnieeG sa…
jag orkar!! Jag trodde bollen låg hos dig, jag har alltid lätt att komma ifrån än så länge =) Tis el tors nästa vecka tex? Kramar!!
Franz O M sa…
Älskling.. du fick ju choklad, så du skulle bli glad. Har du glömt det ;-) Puss!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen