Ledig idag

Har tagit ledigt ett par dagar för att rensa på vinden bl a. Har äntligen påbörjat det som vi borde gjort när vi flyttade in 2005. Mannen har kört 2 lass till tippen och vi har inte ens kommit hälften. Får se hur mycket vi hinner imorgon, men det är väldigt skönt att ha kommit igång. Det är inte helt lätt när Tilda är vaken, hon vill gärna vara med.

Idag var jag till frisören äntligen. Tog ett tips av en kollega och det blev så bra, vilken kanonfrisör, henne ska jag tillbaka till. Hon var härlig plus att jag blev jättenöjd. Tackar för tipset och tackar Johanna som sa sist vilken typ av frisyr jag skulle ha. Frisören idag tyckte att jag hade en tuff frisyr, just med den korta luggen och långa håret kvar. Kul.

Skulle behöva förbereda ett bröllopstal, men känner mig tyvärr lite trött för det just nu. Får se om jag får till något.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen