Poängsättning

Tack för att ni tyckte att jag såg fin ut. Tycker själv att det är en väldigt dålig bild, ful hållning och koftan sitter inte snyggt. Men men, det var den enda bild jag hade på oss, så den bjuder jag på. Kan ju hoppas att verkligheten såg bättre ut.

Ja, brudens klänning påminde lite om Kerstins.

Har ni sett bröllopsprogrammet som går varje dag på tv nu? Istället för halv åtta hos mig. Gillar det inte, lite kul att se bröllopen, men jag gillar inte poängen med programmet att man ska vara kritisk och sätta poäng. Tänk dig själv om du hade haft med 3 tjejer på ditt bröllop, som poängsatt det? Nej, usch och fy. Tycka vad man vill om alla olika bröllop man varit på, men brudparet måste få känna att det är det bästa bröllopet i världen och den bästa dagen i sitt liv. Det tycker i varje fall jag, vare sig flöjtmelodin var lång eller inte på vigseln :).

Ser fram emot fredag och helg imorgon, är lite trött. Cyklade till jobbet igår, hade väldigt ont i ryggen på hemvägen i motvinden så jag bestämde mig för att åka bil idag. Hoppas jag orkar cykla imorgon, för det var väldigt skönt. Ska kolla vädret, ev blir det regn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen