Söndagkväll

Lugnet är nu här i vårt hem, skönt. Nu mår Tilda äntligen bättre efter en veckas feber och hosta, men då fick Joel feber på eftermiddagen, typiskt. Hoppas han sover gott i natt. De stora har inte kommit från mamma än och mannen ser på innebandy. Jag har äntligen kommit ifatt med sömnen i helgen. Gillar inte att ställa om till sommartid, kunde gott få vara vintertid året om för min del. Påverkas så av den där timmen man förlorar, men nu så en vecka efter så känns det ok.

Har haft en lugn och skön helg. Har ju äntligen fått ny tjänst på jobbet, vilket jag blev lovad innan min mammaledighet. Det har varit konstiga 3 månader, men nu så kan det nog bli bra. Mer ansvar, men annars inte så stora förändringar på mina arbetsuppgifter. Har bett själv om att få gå en kurs i processutveckling, så kan jag förhoppningsvis få ihop processerna på vår avdelningen framöver. Så imorgon och tisdag ska jag in till stan på kurs, ska bli väldigt roligt.

Ingen Solsidan nu tyvärr så jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med.

Kommentarer

Anonym sa…
Trist att ni har varit sjuka. Hoppas lillkillen kryar på sej fort.
Lär dej massor på kursen och njut av att företaget vill lägga ut pengar så på dej!
Kram Gunilla
Lilla Li sa…
Kul med ny tjänst ändå! Jag kan tipsa om "Mästarnas mästare" på söndagkvällar kl 20:00. Väldigt trevligt program:)
Anonym sa…
Man kan ju mysa med mannen också ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen