Postorder

Har beställt kläder från Bubbleroom som jag hämtade ut igår. Kul. Var sugen på den här klänningen till bröllop nästa lördag,



men den kostade 8500kr..... Så det blev den här, för 399kr :).



Funderar just nu på vad jag ska ha på armarna. Köpte en bolero, men den var inte så bra att ha till klänningen för den skymmer glittret. Sen funderar jag på skor, men det lutar åt ballerina. Det finns söta sådana, som kan vara sköna att gå i hela dagen. Tycker det är så snyggt med höga klackar, men eftersom jag är så ovan, så känns det inte så bra. Ikväll måste vi kolla om mannen kommer i kostymen, annars måste vi handla till honom snarast. På torsdag ska jag till frisören, det behövs verkligen.




Beställde även en vårjacka på Bubbleroom, den var också jättesnygg. Så jag är väldigt nöjd med min beställning på postorder.

Kommentarer

AnnieeG sa…
åå, klänningen var verkligen jättefin! Kan du inte bara ha en tunn sjal över axlarna? Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen