Möhippa och deklaration

Nu så har jag deklarerat, så smidigt det är med nätet. Får tillbaka även i år, lycka!!!

I lördags åkte vi till Örebro tur och retur för att ha möhippa för Fia som gifter sig om 3 veckor. Vi tog henne hemma och åt medhavd lunch. Ett par timmar på relaxavdelning, sedan var vi till en studio och hon fick spela in 2 låtar. Tillsist blev det middag på en grekisk restaurang innan hemfärd. En mycket mysig dag, vi var 8tjejer.

Idag hörde en norsk väninna av sig. För er som känner några av mina norska väninnor så är det hon som var med om en bilolycka. Hon ska gifta sig i juni och ville att jag skulle komma. Det är i Bergen och jag är väldigt sugen på att åka. Både för att få fira hennes stora dag, sist hon skulle gifta sig blev det inställt pga bilolycka och sen för att få se Bergen. Funderar på att åka dit med mannen och de små barnen, så får de roa sig bäst själva när jag är på bröllop. Ja, vi får se hur det blir. Har några dagar att tänka på det.

Kommentarer

Anonym sa…
Trevligt med en tripp till Bergen! Tror det är väldigt vackert där... när det inte regnar. För visst är det där det regnar så mycket och så ofta? Hoppas ni hittar ngn bra resa dit. Kul sommarsemester!
Jag får oxå tillbaka på skatten, det är verkligen härligt med litet tillskott!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen