Just nu....



Snart dax för små barnen att sova. Tilda läser med pappa, Joel sjunger med storasyster och mellangrabben pluggar. Själv hamnade jag här en stund. Hade så bra kursdagar, nu gäller det att ha tid att ta tag i det på jobbet. Ork och lust har jag för det är riktigt roligt. Satt hela dagen idag och skissade på ett förslag som jag tänkte presentera för mina chefer imorgon. Vore så roligt att jobba mer med processer, fast variationen på jobbet är ju roligt, då blir man inte lika trött.

Företaget växer så det kommer alltid finnas utmaningar och utvecklingsmöjligheter om man så vill :).

Imorgon är det fredag. Här hemma finns det också utmaningar och inte minst i kyrkan, spännande :). Sen undrar jag bara en sak: "Varför är det så många som har så svårt för att byta toarulle?"

Kommentarer

Lilla Li sa…
Att byta toarullen kräver tydligen en ganska speciell kompetens. Har sällan något med högskolepoäng att göra:)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen