Halv åtta hos mig

Tilda sover, pappa läser för Joel och de stora är hos sin mamma. Jag är trött, men snart ska vi basta och bli lite varma och förmodligen ännu tröttare....

Har haft en mycket bra helg. Hela min familj var samlad hos mina föräldrar i lördags. Mysig dag med god mat och fika. Pappa fyllde 80 på söndagen, då var vi i kyrkan och där bjöds på smörgåstårta och gott fika. Mamma och pappa var riktigt pigga, vilket var skönt. Barnen ville inte åka hem och det var ju också positivt, med andra ord hade de roligt de med.

Idag gjordes ett ultraljud på mina gallgångar, i läkarhuset, det såg bra ut. Skönt. Åkte hem efter det och kom hem lite tidigare. Mysigt att få lite kvalitetstid med barnen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen