Earth hour

Nu tändas tusen juleljus, nej, men fullt av stearinljus lyser i vart rum och brasan har lyst också. Nu är det bara lite glöd kvar. Tv:n har faktiskt stått på då vi såg körslaget. Tyvärr åkte Jasmine ut, jag gillade henne och jag gillade kören, men men...

Har annars haft en lugn dag idag. Vi skulle ha firat en 1-åring, men den familjen är tyvärr sjuka. Har varit ute ett par gånger, skönt, blåste lite kallt. Fick bort snöleksakerna, typ pulkor och skidor. Skönt.

Hade en mycket mysig kväll i stan igår. Vi satte oss och åt mat och sen var vi på musikalen "Leva livet". Den var bra, men inte jättebra, jag fick skratta och kände igen låtarna, men det var inte riktigt som jag hade hoppats på. Innan jul var jag ju på Golden Hits 80-tal och det var riktigt bra. Farten, glädjen, kläderna och låtarna. Man blev påmind om hur det var då, men så var det inte riktigt på musikalen. Så jag kan förstå varför den fått dålig kritik, men jag hade en mycket mysig kväll i varje fall. Tackar sällskapet för det :)!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen