Annorlunda dagar

Fastnade i affärer igår på vägen hem, något jag inte gör allt för ofta annars då jag vill hem till familjen. Bakade bullar när jag kom hem inför pappas stora dag på söndag. Tog en promenad med grannen sena timmen, mycket uppfriskande och inspirerande.

Idag tränade jag på lunchen, alldeles för länge sen. Det var tråkigt, men skönt. Det är betydligt roligare med aerobics. Åkte till Kista direkt efter jobbet och träffade G, pratade och pratade, åt och pratade tog en kaffe och pratade. Precis som vanligt och precis lika mysigt som vanligt :). Kom hem med buss sena timmen.

Nu bara måste jag få sitta lite själv i soffan innan läggdags.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, tänk att man kan prata så och sen ändå uppleva att man inte är färdig-pratad när man skiljs åt... märkligt men härligt!
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen